JAG HAR BADAT - fötterna

Påsk frukost med frun i Mossby.
Det brukar  vi göra varje år om vädret tillåter.

Så även i år.

Vi åker ner till Mossby badet och sätter oss på en bänk där och äter våra väldigt delikata smörgåsar.

I år skiner solen och det är en 6-7 grader ute med en stilla bris.

Jätte mysigt.

Efter det brukar det vara dags för årets FOT bad. Vatten temp ca 4 grader.................... lagom svalt.

Men skönt att få det avklarat, så man inte blir kallad badkruka.

Nu ska vi hem å städa...............kul å sen ska jag till garaget å serva 400:an.

Vi ses



Jag



Beviset , jag har badat                       foten



Blöta fötter å ben.



Karin



Karin lipar åt mej..................



Karin har fått ett påskägg.............. puss

Ha det

Håkan

Kommentarer
Postat av: Håkan

Kul

2009-04-10 @ 11:28:45
URL: http://www.kinnestrand.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0