Karin fyller 52 år

De senaste dagarna har jag varit HELT jävla borta.
Kolla följande, karin fyllde 52 år i dag, den 2 april. NÄ hon e inget aprilskämt.
Jag var jätte ordentlig och köpte blommor till henne i går, för att ta med hem på kvällen så jag skulle kunna
gratta henne i dag på morgonen. Jätte bra.
Vad har jag med mej hem i går kväll, blommor??? näääääääääääääää, dom stod kvar på jobbet....
Sen gjorde jag ett grattis kort som jag skulle ha i morse, tror ni att jag vaknade för att överranska henne å gratta
på födelsedagen????? Näääääää jag som gott till kl  var 06.30, då var hon uppe redan och satt å käkade frukost.
När jag kom ner så kom jag inte ens i håg att hon fyllde år, !!!!!!! utan hon kommenterade med viss ironi, det hade varit kul med lite frukost på sängen...............................
NORMALT BRUKAR JAG VARA RÄTT DUKTIG PÅ SÅNT................ Hmmmmmmmmmmmmmmmm

Skit kul.

Nåja sånt e livet, men jag fick höra det igen i kväll efter jobbet, att det hade varit kul å få morgon fika när man fyller år.

Ja ja ja ja.

Hoppas att hon glömmer själv vid ngt tillfälle, Hämden e ljuv, he he he...      :-)

He bra natt, för nu ska jag sova.


Håkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0